הנחיות בטיחות אש

אף אדם שמחליט לבנות מבנה או להקים עסק לא חושב על תסריטים רעים כמו שריפה ואש שמתלקחת בבת אחת, אך האמת היא, זה בהחלט חלק מהחיים ולכן חשוב לדעת שקיימות לא מעט הנחיות בטיחות אש.

הנחיות אלה, לצערנו הרב, נכתבו כתוצאה מהניסיון אותו צברה האוכלוסייה לאורך שנים, וחשוב ביותר להקפיד עליהן. לכן, אם גם אתם עמלים היום על הקמת המרפאה שלכם, המוסך או כל עסק או מבנה אחר, כדאי שתדעו שאם לא תהיה במבנה הקפדה על הנחיות בטיחות מיועץ בטיחות מוסמך אין כל סיכוי שתקבלו את האישור המיוחל שמרשה לכם לתפעל את העסק במקום.

כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה, כי אצלנו בחברת "בטיחות א.ש – הנדסת פתרונות אש" תוכלו לקבל שירות מוביל ומקצועי בתחום. אנחנו מגיעים עם צוות גדול של מומחים, הרבה מאוד שנות ניסיון ורשימה לא מבוטלת של לקוחות מרוצים, אז למה שלא תתקשרו אלינו עוד היום?

הנחיות בטיחות אש בהתאם לייעוד המבנה
רוב האנשים לא מודעים לכך, אך כאשר מדברים על הנחיות בטיחות אש מדברים על התאמה מלאה שצריכה להיות בין ייעוד המבנה ובין ההנחיה. כלומר, ההנחיות עליהן יש להקפיד בתוך מרפאה תהיינה שונות מהנחיות של מקומות בהם מתקיימת פעילות אחרת. באופן כללי ניתן לראות שההנחיות לוקחות בחשבון נתונים כמו:

– שטח המבנה
– מספר נקודות היציאה והכניסה אליו
– וותק המבנה
– מספר האנשים שעוברים בו בממוצע בכל יום ועוד
אנחנו המומחים בתחום בטיחות האש ואתם תראו שאיתנו אתם, והמבנה שלכם, תהיו בידיים טובות.

לפרטים נוספים התקשרו

כתבה מעניינת? שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
הנחיות בטיחות אש