בדיקת רישיון עסק

מאז שנת 1968 במדינת ישראל כל אדם שרוצה להקים עסק צריך לקבל לכך רישיון, ומשמעות הדברים היא שעליו לעבור בדיקת רישיון עסק, לעמוד בכל התקנות ורק כך הוא יוכל לזכות באישור הנחשף.

לכן, אם גם אתם חושבים להקים עסק או שאתם צריכים לחדש את הרישיון, עליכם להקפיד על כך שאתם עומדים בכל התקנות. אחת מהתקנות זו כמובן התקנה המדברת על בטיחות באש. זו אומנם סיטואציה שאיש מאיתנו לא היה רוצה לדמיין את עצמו בה, אך שריפות פורצות והן חלק מהחיים, והדבר החשוב ביותר הוא שנדע איך להגן על עצמנו בסיטואציה כזאת. כל עסק נדרש לעמוד בתנאים אחרים כדי לקבל את הרישיון, והתנאים נגזרים מגודל החלל, מהכניסה ומהיציאה אליו וכדומה. במידה וגם אתם זקוקים לשירות בתחום הבדיקות לקבלת רישיון עסק אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי אנחנו כאן כדי לסייע לכם בתחום.

בדיקות רישיון עסק בעזרת המומחים


במידה וגם אתם רוצים לעשות את הכול כמה שיותר מהר, לעבור את כל הבדיקות על הצד הטוב ביותר ולקבל את הרישיון לעסק, אנחנו הכתובת שאליה כדאי לכם לפנות. את חברת "בטיחות א.ש-הנדסת פתרונות אש" הקמנו לפני שנים כך שאנחנו מביאים איתנו:

– ניסיון רב
– רזומה ומוניטין
– ציוד וידע
לכן, אפילו אם נידרש להיות יצירתיים ולמצוא פתרונות לבעיות מורכבות מבחינת בטיחות האש בעסק שלכם, נוכל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. פנו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם שירות אדיב, מקצועי וכמה שיותר יעיל.

לפרטים נוספים התקשרו

כתבה מעניינת? שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
בדיקת רישיון עסק